nartentinekeportugal1718.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we uithangen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Oja, en foto's hoef je echt niet cadeau te doen, we hebben er ruim voldoende.

Leuk dat je met me meereist!

Vertrek staat gepland op 28 december en zo half maart denken we weer thuis te zijn.

Groetjes,

Tineke en Nart.

Dorien

Veel plezier Tineke!

Jeannette

Geniet ervan, mooi land, lieve mensen. Wat wil je nog meer!

Lous Wijnand

Fijne reis!

Truuske en Cees

Goede reis

Piet

Ik wens jullie een fantastisch 2018 met als aftrap een geweldige reis.Ik Kijk uit naar jullie fijne reiservaringen en hopelijk zijn er dat vele!

Angela

Veel reisplezier toegewenst.
Gr. Angela en Stan

wil y meindert

goede reis en veel zon

Co en Riet

Goede reis naar het zuiden, hopelijk komen we elkaar in Portugal tegen en een heel avontuurlijk 2018 toegewenst.

Hans Notten

Een veilige en boeiende reis toegewenst !
Groet,
Hans

Ineke van Klinken

Hoi Tineke en Nart,
Heel goede reis gewenst en veel plezier.
Jammer van het potje word feud, ik dacht nog dat het wel af zou komen.
We houden het tegoed. Prutweer is het hier, ik hoop dat jullie het al wat warmer hebben.
Groetjes, Ineke

Leny

Ook wij wensen jullie een goede, mooie en afwisselende reis toe.
2018 beginnen in een warm land, super. Heel veel moois en goeds gewenst voor het nieuwe jaar! Prosit Neujahr!!
Frits en Leny

Rob

Hoi Tineke en Nart,

veel plezier toegewenst op jullie nieuwe reis avontuur.

En op dit moment ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Hier is het warm..(tot 13 graden zelfs) en is het net voldoende droog voor een vuurwerkshow.

Ik bekijk het maar veilig op een afstandje, het knalt weer behoorlijk hard hier en het huis ruikt er al weer naar...
Ben benieuwd hoe dat in Spanje en Portugal gevierd wordt..

Geniet lekker van rust en van de natuur daar.

Groetjes, Rob

Ton H

Ook van ons de beste wensen voor 2018
kijken uit naar de fotoserie tijdens jullie tocht .
eventueel inspiratie om ook de route te volgen
naar Portugal in de toekomst.
Veel plezier..

henk gijsbers

op de eerste plaats een gezond en gelukkig nieuw jaar met veel reisplezier,
ook van maria
met kersmis was het niet al te best met haar,
nu gaat het weer wat beter. nogmaals veel reis plezier in portugal.en tot een volgende keer henk en maria.